περιβάλλον και πολιτική

μια δήλωση (είχα μια μικρή ελπίδα)

leave a comment »

Είχα μια μικρή ελπίδα: Ότι δεν θα την πάρουμε την δόση. Τώρα η ελπίδα μου εξανεμίστηκε. Πρέπει να υποφέρω νέες αναλύσεις, υποσχέσεις κλπ. Μετά από λίγες μέρες, νέα μέτρα. Μετά από λίγους μήνες, νέους εξευτελισμούς, για την επόμενη δόση. Και το 2020 να είμαι πιο φτωχός ακόμη και από τις χθεσινές προβλέψεις.
Λυπάμαι! Λυπάμαι! Λυπάμαι! Για τον τόπο μου, για την ζωή μου, για την ζωή των παιδιών και των γονιών μου. Για τις ιδέες μου.
Θλίβομαι!
Επειδή όμως είμαι αθεράπευτα πολιτικό ον τελειώνω με μία δήλωση και όχι με σκύψιμο του κεφαλιού: Εγώ, ο έλληνας πολίτης Δημήτριος Δ. Σουφλέρης, δηλώνω ότι δεν αναγνωρίζω και δεν αποδέχομαι τις πράξεις, τις ενέργειες και τις δηλώσεις της φερόμενης ως ελληνικής κυβερνήσεως και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο και δημοκρατικό δικαίωμά μου. Επίσης,  ως αναμφίβολα Ευρωπαίος πολίτης,  δηλώνω ότι καμία αξία δεν έχει για εμένα αυτή η Ευρωπαϊκή Ένωση για την οποία θεωρώ ότι βρίσκεται σε μακάβρια διάσταση με τις βασικές, κοινές και πανανθρώπινες αξίες του ευρωπαϊκού πολιτισμού.

Δημήτριος Δούκα Σουφλέρης

Written by dds2

Νοέμβριος 27, 2012 στις 12:31 μμ

Σχολιάστε

